مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-14ورزشي

مجیدی تجربه دربی دارد/ استقلال بازیساز ندارد


کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه فرهاد مجیدی تجربه حضور در چند دربی را دارد، گفت: سرمربی آبی پوشان باید بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آماده این دیدار حساس کند.

- در خصوص شکست 2 بر صفر استقلال برابر ذوب آهن قبل از دربی نود و پنجم گفت: استقلال یک بازی سخت را انجام داد و مشخص بود که به مشکل برخورد خواهد کرد.

ذوب آهن بازی بسته ای را انجام داد و تمام هدفش زدن ضدحملات بود که متأسفانه استقلال این امکان را به این تیم داد تا بتواند یکی از گل هایش را از این طریق به ثمر برساند.

وی ادامه داد: آبی ها در ضربات ایستگاهی هم ضعیف عمل کردند و این موضوع نشان داد که فشار زیادی بر روی سطح دفاع استقلال وارد آمده و مدافعان باز هم دچار اشتباه شده اند.

بیانی خاطرنشان کرد: معضل اصلی استقلال نبود یک هافبک بازی ساز است.

وقتی خط هافبک شرایط خوبی ندارد، به مدافعان فشار بیشتری می آید و همین مسئله باعث اشتباه های زیادی خواهد شد که دیروز یکی از همین اشتباهات باعث گل خوردن استقلال شد.

آبی ها در روزی که می توانستند با گرفتن سه امتیاز خود را به دو تیم بالای جدول نزدیک تر کنند شکست خوردند تا امیدوار به هفته های بعد باشند.

کاپیتان پیشین استقلال در مورد دربی نود و پنجم که روز جمعه برگزار خواهد شد، گفت: این یک بازی کاملا متفاوت با دیگر بازی ها است و به نوعی فینا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجیدی تجربه دربی دارد/ استقلال بازیساز ندارد

مجیدی تجربه دربی دارد/ استقلال بازیساز ندارد