مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:502021-05-14بين الملل

نشست علنی شورای امنیت با موضوع فلسطین اشغالی و غزه برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از خبرگزاری تاس، لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت 16 ماه می (یکشنبه، - سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که یکشنبه هفته آینده نشست علنی شورای امنیت با موضوع فلسطین اشغالی و غزه برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجو و به نقل از خبرگزاری تاس، لیندا توماس گرینفیلد سفیر آمریکا در سازمان ملل اعلام کرد که شورای امنیت 16 ماه می (یکشنبه، 26 اردیبهشت) برای بررسی افزایش تنش ها در فلسطین اشغالی و غزه نشست علنی را برگزار می کند.

سفیر آمریکا در سازمان ملل در این خصوص ادعا کرد: ایالات متحده به مشارکت فعال در دیپلماسی در بالاترین سطح در تلاش برای کاستن از تنش ها ادامه خواهد داد! بر اساس اعلام تاس، نشست مذکور به صورت علنی برگزار خواهد شد و تور ونسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح غرب آسیا قرار است در آن سخنرانی کند.

این درحالیست که چین، نروژ و تونس از شورای امنیت خواسته بودند تا نشستی را برای بررسی تنش های اخیر در فلسطین اشغالی امروز جمعه تشکیل دهد؛ اما با مخالفت آمریکا لغو شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست علنی شورای امنیت با موضوع فلسطین اشغالی و غزه برگزار می شود

نشست علنی شورای امنیت با موضوع فلسطین اشغالی و غزه برگزار می شود