مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-14ورزشي

سرمربی تیم فوتبال زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد


باوجود اینکه عنوان شده تیم هایی از ایتالیا، اسپانیا و آلمان خواهان به خدمت گرفتن سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ شده اند، سرمربی زنیت این خبرها را رد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت در سال های اخیر همواره یکی از سوژه های نقل و انتقالات فوتبال اروپا بوده است.

آزمون که این فصل با 19 گل در صدر جدول گلزنان لیگ روسیه و شانس نخست کسب این عنوان است، از ماه ها پیش به تیم های بزرگ نسبت داده شده است.

آزمون یک فصل دیگر با زنیت قرارداد دارد اما رسانه های روسیه و سایر کشورهای اروپایی احتمال جدایی او در این فصل و انتقال به تیم بزرگ تری را جدی می دانند.

اخیراً از دورتمند آلمان، سویا و والنسیا اسپانیا، آ اس رم و آتالانتا ایتالیا به عنوان مشتریان جدی سردار آزمون نام برده شده است.

این در حالی است که سرگیی سماک سرمربی زنیت می گوید آزمون تا الان پیشنهاد جدی نداشته و به نوعی خبرهای رسانه ای را تکذیب کرده است.

سرگیی سماک سماک در گفتگو با سایت gq روسیه در خصوص پیشنهادات زیادی که برای آزمون مطرح می شود، گفت: تا به امروز هیچ پیشنهاد جدی برای هیچیک از بازیکنان زنیت وجود ندارد.

شاید پیشنهادات بعداً بیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی تیم فوتبال زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد

سرمربی تیم فوتبال زنیت: سردار آزمون پیشنهاد جدی ندارد