مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-14اقتصادي

ویترین خالی مرغ فروشان/ پای مرغ هم از سفره بوشهری ها بریده شد


در چند هفته اخیر کمبود مرغ و گرانی در بازار بوشهر بسیار باعث نارضایتی مردم شده است و ویترین های خالی هنوز برای پر شدن در انتظار وعده های مسئولان است.

- خبرگزاری فارس - بوشهر، داوود بحرینی: این روزها با توجه به شرایط موج چهارم اپیدمی کرونا مردم استان بوشهر برای تهیه مرغ باید در مراکز فروش مرغ تجمع کنند.

امروزه در جامعه ایران با توجه به رکود اقتصادی و گرانی سرسام آور قیمت بسیاری از کالا و اقلام غذایی مورد استفاده مردم مرغ با توجه به قیمت مناسب آن در مقایسه با گوشت و آبزیان دریایی برای خانواده های شلوغ بسیار مرقوم به صرفه است.

مرغ های بوشهر سر از استان های همسایه در می آورند اما در این روزها بازار مرغ در استان بوشهر پر التهاب شده و صدای مردم پایتخت انرژی کشور تا آسمان ها می رود و برخی از رسانه ها و شهروندان بر این باور هستند به دلیل کمبود مرغ در استان های همجوار و برای مدیریت بازارشان مرغ را با قیمتی بیشتر از بازار بوشهر تهیه و به بازار استان خود تزریق می کنند.

  جوجه ریزی کم است خبرنگار فارس در همین خصوص به سراغ سعید زرین فر معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر رفت.

زرین فر اظهار کرد: مشکل پیش آمده، سراسری است و بخش عمده نهاده های دامی (خوراک مرغ و دام) از خارج وارد می شود و به علت مشکلات ارزی در این سال ها، خرید به موقع ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویترین خالی مرغ فروشان/ پای مرغ هم از سفره بوشهری ها بریده شد

ویترین خالی مرغ فروشان/ پای مرغ هم از سفره بوشهری ها بریده شد