مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-14ورزشي

واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای تست دوپینگ سید جلال حسینی


سیدجلال حسینی بعد از بازی با سپاهان برای تست دوپینگ انتخاب شد که این موضوع با اعتراض شدید و توهین کلامی او به فدراسیون فوتبال همراه بود.

- سیدجلال حسینی بعد از بازی با سپاهان برای تست دوپینگ انتخاب شد که این موضوع با اعتراض شدید و توهین کلامی او به فدراسیون فوتبال همراه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجلال حسینی، کاپیتان پرسپولیس بعد از دیدار تیمش با سپاهان برای انجام تست دوپینگ انتخاب شد.

بعد از گذشت چندین روز از این دیدار، ویدویی در فضای مجازی منتشر شده که او در اعتراض به این انتخاب می گوید: همه این ماجرا کار فدراسیون فوتبال است تا پرسپولیس را از اذیت کند.

(سیدجلال از کلمه ای ناشایست استفاده می کند که امکان انتشار آن وجود ندارد) همچنین در فضای مجازی نیز هجمه هایی علیه این فدراسیون شکل گرفت که چرا سیدجلال حسینی بیش از هر بازیکن دیگری برای عمل تست دوپینگ انتخاب می شود.

حال این اعتراض ها با واکنش فدراسیون فوتبال همراه شده است.

دکتر توحید سیف برقی، رییس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در واکنش به این مسئله گفت: کلیه امور مرتبط با بحث دوپینگ شامل نمونه گیری از تیم ها، مدیریت نتایج تا سال 2015 -2014 زیر نظر فدراسیون فوتبال بود، ولی بعد از آن بر اساس صلاحدید مدیران ارشد فدراسیون، تاکنون این مسوولیت بر عهده ستاد مبارزه با دوپینگ -نادو- قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای تست دوپینگ سید جلال حسینی

واکنش فدراسیون فوتبال به ماجرای تست دوپینگ سید جلال حسینی