مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:402021-05-14سياسي

اعلام حمایت جامعه علمی و دانشگاهی لرستان از کاندیداتوری آیت الله رییسی


تعداد زیادی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و متخصصان لرستان، در بیانیه ای اعلام حمایت قاطعانه خود را از کاندیداتوری آیت الله رییسی ابراز داشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، تعداد زیادی از اعضای هیات علمی دانشگاه ها و متخصصان لرستان، در بیانیه ای اعلام حمایت قاطعانه خود را از کاندیداتوری آیت الله رییسی ابراز داشتند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنَّ اللَّهَ یَأمُرُکُم أَن تُؤَدُّوا الأَماناتِ إِلَی أَهلِها در نظام اسلامی، رأی، خواسته و عواطف مردم، تأثیر اصلی را دارد و نظام اسلامی بدون رای و خواست مردم تحقق نمی یابد .

(مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای) نظام شکوهمند انقلاب اسلامی به مدد پشتوانه عظیم و بی نظیر حمایت ملت شریف و نجیب خود، خصوصاً با تکیه بر جوانان متعهد و انقلابی، و نیز هدایت های حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای(مُدَّ ظِلُّهُ العَالِی) در تمامی مقاطع حساس و بزنگاه های تاریخی و همچنین به لطف استحکام ساختاری و تشکیلاتی خود و احساس وظیفه مسئولان در برابر پروردگار متعال، قادر است تمامی مشکلات و چالش های موجود را با نگاهی امیدوارانه و رو جلو به نحو احسن مرتفع نمایند و دوران جدید و باشکوهی را در تاریخ این سرزمین رقم زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت جامعه علمی و دانشگاهی لرستان از کاندیداتوری آیت الله رییسی

اعلام حمایت جامعه علمی و دانشگاهی لرستان از کاندیداتوری آیت الله رییسی