مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-14بين الملل

بلینکن درخواست جمهوری خواهان برای توقف مذاکرات وین را رد کرد


وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به درخواست گروهی از سناتورها، درخواست جمهوری خواهان برای توقف مذاکرات وین به بهانه حمایت مالی تهران از مقاومت فسطین را رد کرد.

- به نقل از یورونیوز، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا در واکنش به درخواست گروهی از سناتورهای جمهوریخواه برای توقف مذاکرات جاری در شهر وین به بهانه حمایت ایران از مقاومت فلسطین (حماس) در دفاع از مردم فلسطین علیه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این گفتگوها ادامه خواهد یافت.

وزیر امور خارجه آمریکا در جریان یک نشست خبری مشترک با ماریس پاین، همتای استرالیایی اش در پاسخ به پرسشی طولانی در همین زمینه گفت که دولت بایدن این درخواست را نمی پذیرد.

مارکو روبیو سناتور جمهوریخواه ایالت فلوریدای آمریکا هدایت گروهی متشکل از 42 سناتور جمهوریخواه دیگر را برعهده داشت که روز چهارشنبه در نامه ای خطاب به جو بایدن رییس جمهور این کشور از او خواستند تا مذاکرات هسته ای در وین برای بازگشت واشنگتن به برجام را به بهانه حمایت مالی تهران از جنبش حماس متوقف نماید.

گفتنی است، کشورهای عضو گروه 1+4 (روسیه، چین، فرانسه، انگلیس و آلمان) و ایران در نشست مشترک وین در حال رایزنی برای بازگشت متقابل به برجام هستند؛ توافقی که دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین آمریکا در اقدامی یکجانبه خروج رسمی خود را از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن درخواست جمهوری خواهان برای توقف مذاکرات وین را رد کرد

بلینکن درخواست جمهوری خواهان برای توقف مذاکرات وین را رد کرد