مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:302021-05-14بين الملل

ادعای میدل ایست آی درباره جزییات مذاکرات ایران و عربستان


ایران پیشنهاد داده که نفت خود را با قیمتی کمتر از قیمت بین المللی به سعودی ها بفروشد به شرط آنکه عربستان آن را به شیوه خود در بازار جهانی به فروش برساند.

- میدل ایست آی در خبری اختصاصی مدعی شد که ایران از عربستان سعودی خواسته تا به فروش نفت خود کمک کند و تحریم های آمریکا را دور بزند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میدل ایست آی در خبری اختصاصی به نقل از مقامات عراقی آشنا با گفت وگوهای بغداد ادعا کرد که جمهوری اسلامی ایران در ازای محدود کردن حملات حوثی ها به تاسیسات نفتی عربستان، از ریاض خواسته است تا به فروش نفت و دور زدن تحریم های واشنگتن کمک کند.

یک مقام ارشد عراقی در این زمینه گفته است: آن ها پیشنهاد داده اند که نفت خود را با قیمتی کمتر از قیمت بین المللی به سعودی ها بفروشند به شرط آنکه عربستان آن را به شیوه خود در بازار جهانی به فروش برساند.

یک مقام ارشد عراقی از دفتر مشاور امنیت ملی عنوان کرد از اینکه ایران به دنبای استراتژی جایگزین در قبال عربستان بوده تعجب نکرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران به دنبال افرایش نفود خود در نواحی جدیدی از منطقه است، اظهار کرد: ایران همیشه به شیوه ای فکر می کند که بتواند در تمامی شرایط به راحتی نفس بکشد و راه چاره های عملی ایجاد می کند تا بتواند به راحتی در مذاکرات کنونی خود با آمریکایی ها [در وین] مانور دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای میدل ایست آی درباره جزییات مذاکرات ایران و عربستان

ادعای میدل ایست آی درباره جزییات مذاکرات ایران و عربستان