مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-14سياسي

حذف رمزارزها به صلاح کشور نیست/تعیین چارچوب مشخص برای استفاده


گزارش این کمیسیون قرار است چارچوب قانونمند مشخصی را برای رمزارزها در نظر بگیرد تا بتوانیم در شرایط تحریمی از این ظرفیت استفاده کنیم و به منابع ارزی کمک شود.

- به نقل از صدا و سیما، محمدرضا پورابراهیمی، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در ارتباط تصویری با بخش خبری 21 شبکه یک سیما با اشاره به اینکه رمزارزها پدیده جدید در اقتصاد کشورمان است و باید آن را مدیریت کنیم، گفت: حذف رمزارزها از فضای تصمیم گیری، به صلاح کشور نیست.

این موضوع از ماه ها قبل در دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی قرار گرفت و گزارش خود را در دو سر فصل تنظیم کردیم که گزارش نخست درباره ماهیت تولید رمزارز در داخل کشور و ایجاد فعالیت های عملیاتی این حوزه است.

وی اضافه کرد: گزارش کمیسیون اقتصادی قرار است چارچوب قانونمند مشخصی را برای رمزارزها در نظر بگیرد تا بتوانیم در شرایط تحریمی از این ظرفیت استفاده کنیم و این موضوع به منابع ارزی کشور کمک کند.

هر گونه کسب و کار در اقتصاد و ارائه مجوزهای لازم برای درگاه های پرداخت برای لزوم شفافیت اطلاعات و سابقه فعالیت آن ها باید با چارچوب و آیین نامه ضابطه مند باشد.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت سایت هایی در کشورمان بدون نظارت بانک مرکزی در حوزه رمزارزهایی با منشأ خارجی، ادامه داد: برآورد ما این است ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف رمزارزها به صلاح کشور نیست/تعیین چارچوب مشخص برای استفاده

حذف رمزارزها به صلاح کشور نیست/تعیین چارچوب مشخص برای استفاده