مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-14اقتصادي

نقش مؤثر فولادمبارکه درآزادی وایجاد اشتغال برای زندانیان اصفهان


مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: گروه فولاد مبارکه با کمک 20 میلیارد ریالی خود در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد نقش مؤثری داشته است.

- ، محمود ضیایی فرد با اشاره به برنامه تلویزیونی یک شهرضیافت از شبکه اصفهان، اظهار کرد: این برنامه با سه محور آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، حمایت از خانواده زندانیان نیازمند و اشتغال زندانیان تهیه و در ماه مبارک رمضان پخش شد.

وی افزود: در حوزه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با کمک های سخاوتمندانه مردم خیر و نوع دوست اصفهان تا شب گذشته مبلغ 20 میلیارد ریال جمع آوری شد و 133 زندانی هم آزاد و به آغوش خانواده برگشتند.

مدیرکل زندان های استان اصفهان تصریح کرد: جمع کل مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده در ماه مبارک رمضان 29 میلیارد و 200 میلیون تومان است و از این میزان بدهی، بیش از 12 میلیارد و 780 میلیون تومان از محل گذشت شاکیان است که در نوع خود بی نظیر است.

وی با اشاره به ایفای مسئولیت اجتماعی شرکت فولاد مبارکه گفت: از این مبلغ جمع آوری شده، فولاد مبارکه مبلغ 2 میلیارد تومان را برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تأمین کرد.

ضیایی فرد بر کمک های دیگر شرکت فولاد مبارکه به اداره کل زندان های استان اصفهان هم تاکید کرد و افزود: یکی از برنامه های سند تحول در دستگاه های قضایی طبقه بندی و تفکیک زندانیان متناسب با میزان ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مؤثر فولادمبارکه درآزادی وایجاد اشتغال برای زندانیان اصفهان

نقش مؤثر فولادمبارکه درآزادی وایجاد اشتغال برای زندانیان اصفهان