مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:202021-05-14سياسي

جان کری: حرف های ظریف درباره من نادرست است


نماینده جمهوریخواه پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان آمریکا خطاب به جان کری گفت به شما بگویم دلیلی برای ظن در این کنگره و آمریکا وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه سی اسپن، وزیر امور خارجه سابق امریکا و فرستاده دولت این کشور در امور آب و هوایی گفت: حرف های ظریف درباره من نادرست است.

جان کری در جلسه استماع کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا در پاسخ به سوال اسکات پری نماینده جمهوریخواه پنسیلوانیا در مجلس نمایندگان درباره ارتباطش با ظریف گفت: در حال حاضر من با وزیر امور خارجه ایران رابطه ای ندارم و زمانی که ارتباط داشتم، این روابط حرفه ای بوده است.

وزیر امور خارجه سابق آمریکا با اشاره به اینکه هم اکنون نیز به اطلاعات محرمانه امنیتی دسترسی دارد، در پاسخ به اظهارات این نماینده جمهوریخواه، که ایران را مسئول کشته شدن آمریکایی ها معرفی می کرد، گفت: بله، این مطالب را شنیده ام.

اسکات پری گفت: مایک پمپئو مدعی است که شما درباره بیش از دویست عملیات اسراییل علیه نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه صحبت کرده اید.

آیا شما درباره عملیات اسراییل علیه نیروهای مورد حمایت ایران، در دوره ده ساله ای که به عنوان وزیر امور خارجه آمریکا بودید یا بعد از آن به آقای ظریف اطلاعاتی داده اید؟ جان کری پاسخ داد: در هیچ مناس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان کری: حرف های ظریف درباره من نادرست است

جان کری: حرف های ظریف درباره من نادرست است