مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-14سياسي

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در استان برای انتخابات 1400 خبر داد و گفت: تلاش ها بر این است که اکثر شعب اخذ رای در فضای باز مستقر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسین کلانتری در نشست ستاد انتخابات استان خواستار بررسی مسائل انتخابات در نشست ستاد امنیت انتخابات در شهرستان های 9 گانه استان با حضور فرمانداران شد و گفت: آسیب شناسی انتخابات دوره های گذشته فرصتی را برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات پیش رو است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت ارائه آموزش های تخصصی و عمومی به اعضای شعب انتخابات تاکید کرد و گفت: اعضای شعب باید با تجربه بوده و در عمل بی طرف باشند.

وی با بیان اینکه در سراسر استان به جز حوزه گچساران و باشت دو انتخابات برگزار می شود، گفت: همه برآوردها انجام شود و کمبودها از لحاظ نیروی انتظامی، نیروی انسانی، خودروها و تجهیزات پیش بینی شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه آموزش عمومی بسیار مهم است، عنوان کرد: انتخابات شوراها در شهر یاسوج کاملاً مکانیزه است و امید است با برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی سایر شهرهایی که درخواست کردیم موافقت کند.

نماینده عالی دولت در استان خواستار مشارکت صدا و سیما و اصحاب رسانه در ارائه آموزش عمومی به مردم در خصوص مراحل مختلف انتخابات از جمله فرایند رأی دادن و…


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد

افزایش 15 درصدی شعب اخذ رای در کهگیلویه و بویراحمد