مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-14بين الملل

جوجه فلامینگوهای بختگان تشنه نمی مانند


روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس ضمن انتشار اطلاعیه ای با عنوان جوجه فلامینگوها تشنه نمی مانند از تلاش برای کمک به تداوم حیات این پرندگان مهاجر در تالاب بختگان خبر داد.

- ایسنا/فارس روابط عمومی شرکت آب منطقه ای فارس ضمن انتشار اطلاعیه ای با عنوان "جوجه فلامینگوها تشنه نمی مانند" از تلاش برای کمک به تداوم حیات این پرندگان مهاجر در تالاب بختگان خبر داد.

در هفته گذشته، موضوع احتمال مرگ جوجه فلامینگوها در تالاب بختگان به دلیل کم آبی شدید این دریاچه، یکی از خبرهای داغ زیست محیطی ایران شده است؛ خبری که منجر به همراهی تشکل های زیست محیطی در فارس و اعلام آمادگی دستگاه های دولتی منجمله آب منطقه ای فارس با هدف چاره اندیشی برای رفع مشکل شد.

همزمان با فعال شدن تشکل های زیست محیطی و مردم جوامع محلی و یافتن راهکاری موقت برای رساندن آب به کلونی فلامینگوها در بختگان، شرکت آب منطقه ای فارس نیز طی اطلاعیه ای همراهی خود برای کمک به رفع این مشکل را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای فارس، این شرکت در اعلامیه ای با عنوان جوجه فلامینگوها تشنه نمی مانند ، آورده است: با وجود عملیاتی نبودن امکان تامین آب از سد درود زن به دلایل زیادی از جمله بعد زیاد مسافت، مساعدت لازم را از طریق فراهم آوردن تمهیدات لازم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه فلامینگوهای بختگان تشنه نمی مانند

جوجه فلامینگوهای بختگان تشنه نمی مانند