مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:102021-05-14سياسي

تلاش ظریف برای فعال سازی روابط اقتصادی ایران و اسپانیا


ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با آرانچا گونزالس لایا، وزیر امور خارجه و امور اتحادیه اروپایی اسپانیا ظرفیت همکاری های اقتصادی فی مابین را فراتر از وضعیت موجود ارزیابی کرد و بررسی راه های گسترش همکاری ها و رفع موانع در حوزه های مختلف اقتصادی را ضروری دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه در دیدار با آرانچا گونزالس لایا، وزیر امور خارجه و امور اتحادیه اروپایی اسپانیا ظرفیت همکاری های اقتصادی فی مابین را فراتر از وضعیت موجود ارزیابی کرد و بررسی راه های گسترش همکاری ها و رفع موانع در حوزه های مختلف اقتصادی را ضروری دانست.

ظریف توسعه همکاریها در حوزه فعالیت شرکت های کوچک و متوسط و همچنین صنعت گردشگری و زیر ساخت های آن را برای فعال سازی روابط اقتصادی دو کشور مهم ارزیابی کرد.

تشریح دیدگاه ایران در خصوص مسائل منطقه، ضرورت تعامل درون منطقه ای کشورها و موضوعات مهم منطقه از جمله یمن، افغانستان و عراق و تحولات اخیر در صحنه فلسطین اشغالی از دیگر محورهای گفت و گوی ظریف و همتای اسپانیایی بود.

ظریف همچنین دیدگاه کشورمان در خصوص گفتگوهای وین را تبیین کرد.

آرانچا گونزالس لایا وزیر امور خارجه و امور اتحادیه اروپایی اسپانیا نیز در این دیدار ضمن با اهمیت خواندن جایگاه کشورمان در منطقه، دیدگاه کشورش در زمینه موض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ظریف برای فعال سازی روابط اقتصادی ایران و اسپانیا

تلاش ظریف برای فعال سازی روابط اقتصادی ایران و اسپانیا