مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-14سياسي

89 درصد داوطلبان شوراهای شهر در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند


دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: با احتساب داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات های نظارت شهرستان های استان مجموع داوطلبان شوراهای شهر تایید صلاحیت شده 40 شهر استان تا کنون به 925 نفر معادل 89 درصد و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده نیز به 110 نفر معادل 11 درصد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، خسرو دهقانی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: پس از بررسی شکایت 129 داوطلب شاکی شوراهای شهر رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های 10 گانه استان، صلاحیت 27 نفر از آنان در هیات نظارت استان بوشهر تایید شد.

دبیرستاد انتخابات استان بوشهر اعلام کرد: همچنین صلاحیت 102 نفر دیگر از این داوطلبان شاکی در هیات نظارت استان بوشهر رد شده و این افراد می توانند از روز شنبه 25 تا 28 اردیبهشت به مدت چهار روز با مراجعه به فرمانداری های 10 گانه و هیات نظارت استان اعتراض خود را به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.

وی اضافه کرد: بر این اساس صلاحیت 21 درصد داوطلبان معترض در هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان تایید و صلاحیت 79 درصد رد شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار کرد: با احتساب داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات های نظارت شهرستان های استان مجموع داوطلبان شوراهای شهر تایید صلاحیت شده 40 شهر استان تا کنون به 925 نفر معادل 89 درصد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

89 درصد داوطلبان شوراهای شهر در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند

89 درصد داوطلبان شوراهای شهر در استان بوشهر تایید صلاحیت شدند