مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-14سياسي

در بررسی صلاحیت ها بر اساس قانون و به دور از نگاه های جناحی عمل شده است


رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز تاکید کرد: هیات عالی نظارت بر انتخابات براساس قانون و بدور از نگاه های جناحی در بررسی صلاحیت ها عمل کرده است.

- رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز: در بررسی صلاحیت ها بر اساس قانون و به دور از نگاه های جناحی عمل شده است رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز تاکید کرد: هیات عالی نظارت بر انتخابات براساس قانون و بدور از نگاه های جناحی در بررسی صلاحیت ها عمل کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حدادی رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان البرز با صدور پیامی تاکید کرد که هیات عالی نظارت بر انتخابات براساس قانون و به دور از نگاه های جناحی در بررسی صلاحیت ها عمل کرده و اقدام هیات عالی نظارت بر انتخابات استان در جهت احقاق حق و نظر به تایید یا رد افراد، در چارچوب مقررات و منطبق با پاسخ استعلام مراجع ذی صلاح و با اختیارات محوله قانونی بوده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است: خدا از آسمان آبی نازل کرد که در هر درّه و رودی به اندازه گنجایش و وسعتش [سیلابی] جاری شد، سپس سیلاب، کفی پُف کرده را به روی خود حمل کرد، و نیز از فلزاتی که برای به دست آوردن زینت و زیور یا کالا و متاع، آتش بر آن می افروزند، کفی پُف کرده مانند سیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در بررسی صلاحیت ها بر اساس قانون و به دور از نگاه های جناحی عمل شده است

در بررسی صلاحیت ها بر اساس قانون و به دور از نگاه های جناحی عمل شده است