مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-14بين الملل

وزیر خارجه آمریکا درخواست توقف مذاکرات وین را رد کرد


«آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به نامه 44 سناتور جمهوری خواه این کشور که خواستار توقف مذاکرات وین به دلیل حمایت ایران از حماس شده بودند، - آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به نامه 44 سناتور جمهوری خواه این کشور که خواستار توقف مذاکرات وین به دلیل حمایت ایران از حماس شده بودند، تصریح کرد که این مذاکرات ادامه پیدا می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به نامه 44 سناتور جمهوری خواه این کشور که خواستار توقف مذاکرات وین به دلیل حمایت ایران از حماس شده بودند، تصریح کرد که این مذاکرات ادامه خواهد یافت.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در پاسخ به نامه 44 سناتور جمهوری خواه این کشور که خواستار توقف مذاکرات وین به دلیل حمایت ایران از حماس شده بودند، تصریح کرد که این مذاکرات ادامه خواهد یافت.

وی با تاکید بر لزوم پیگیری مذاکرات وین، افزود که این گفت وگوها تلاشی است برای این که ببینیم آیا می توانیم به بازگشت متقابل به برجام برسیم و آن را ادامه دهیم یا خیر.

پیش از این، 44 سناتور آمریکایی طی نامه ای به جو بایدن رییس جمهوری این کشور خواستار توقف فوری مذاکرات هسته ای با ایران در وین شده بودند.

این سناتورها دلیل این درخواست را حمایت ایران از حماس و مقاومت فلسطین اعلام کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه آمریکا درخواست توقف مذاکرات وین را رد کرد

وزیر خارجه آمریکا درخواست توقف مذاکرات وین را رد کرد