مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-14بين الملل

دادگاه کیفری بین المللی جنایت های صورت گرفته در سرزمین های اشغالی را بررسی می کند


دادستان ارشد دادگاه کیفری بین المللی (ICC) در مصاحبه ای گفت: افراد دخیل در درگیری جدید بین اسراییل و فلسطین ممکن است هدف تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی مربوط به جرایم جنگی قرار بگیرند.

- دادستان ارشد دادگاه کیفری بین المللی (ICC) در مصاحبه ای گفت: افراد دخیل در درگیری جدید بین اسراییل و فلسطین ممکن است هدف تحقیقات دادگاه کیفری بین المللی مربوط به جرایم جنگی قرار بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاتو بنسودا، دادستان ارشد دادگاه کیفری بین المللی در گفتگویی با رویترز گفت، این تحقیقات را حتی بدون همکاری اسراییل پیش می برد که دفتر وی را به رویکرد ضد یهودی متهم کرده است.

بنسودا گفت: رویدادهایی وجود دارد که ما به صورت جدی آنها را رصد می کنیم.

ما در حال رصد دقیق اوضاع هستیم و یادآوری می کنم که تحقیقاتی در این زمینه ایجاد شده و ارزیابی رویدادها نیز چیزی است که ما آن را در نظر داریم.

در مارس سال جاری میلادی دفتر بنسودا اعلام کرد که تحقیقات رسمی را درباره وقوع جرایم احتمالی جنگی در درگیری های سرزمین های اشغالی و علیه فلسطینیان پس از پنج سال از تحقیقات اولیه آغاز کرده است.

بنسودا با اشاره به اقدامات خصمانه اخیر در اراضی اشغالی گفت: این هشداری برای افراد در دو طرف خط درگیری است که نباید به تنش ها ادامه دهند و باید بابت اقداماتی که می تواند به جرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادگاه کیفری بین المللی جنایت های صورت گرفته در سرزمین های اشغالی را بررسی می کند

دادگاه کیفری بین المللی جنایت های صورت گرفته در سرزمین های اشغالی را بررسی می کند