مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-14پزشكي

نشانه های درگیری ریه در بیماران کرونایی/ تزریق واکسن در افراد دارای آلرژی؛ بلامانع


دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر اینکه همه واکسن های کرونا موثر و کارامد هستند، تزریق واکسن برای افراد دارای آلرژی را بلامانع خواند.

- نشانه های درگیری ریه در بیماران کرونایی/ تزریق واکسن در افراد دارای آلرژی؛ بلامانع دبیر کمیته علمی کشوری کرونا با تاکید بر اینکه همه واکسن های کرونا موثر و کارامد هستند، تزریق واکسن برای افراد دارای آلرژی را بلامانع خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عابدینی فوق تخصص ریه و مسئول ای سی یو اورژانس کرونا بیمارستان مسیح دانشوری با اشاره کاهش آمار بیماران کرونایی گفت: هم اکنون در پیک چهارم بیماری قرار داریم و خوشبختانه آمار بیماران بستری و مراجعان سرپایی رو به کاهش است .

به گفته وی گرچه تختهای بستری کرونا همچنان اشغال است اما بنظر می رسد تعداد بیماران رو به کاهش است و مطمئنا همکاری مردم ، رعایت پروتکلهای بهداشتی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری و واکسیناسیون گروه های پر خطر به کنترل بیماری کمک می کند .

نشانه های درگیری ریه در بیماران کرونایی دکتر عابدینی با بیان این که 80 درصد افراد بیماری کرونا را بصورت خفیف تجربه می کنند و درگیری ریوی ندار ند گفت: در سایر افراد جامعه به علت دارا بودن ریسک فاکتور هایی نظیر دیابت ،فشارخون ،ضعف سیستم ایمنی ممکن است شاهد درگیری ریوی، نارسایی تنفسی و حتی مرگ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشانه های درگیری ریه در بیماران کرونایی/ تزریق واکسن در افراد دارای آلرژی؛ بلامانع

نشانه های درگیری ریه در بیماران کرونایی/ تزریق واکسن در افراد دارای آلرژی؛ بلامانع