مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-14اقتصادي

چند راهکار قانونی برای حل مشکل عدم پرداخت شارژ ماهانه در آپارتمان ها


از جمله مسایلی که این روزها در شهرهای بزرگ و به خصوص شهرهای مهاجرپذیر مانند تهران در بین ساکنان آپارتمان ها زیاد به چشم می خورد، اختلافاتی است که درباره گرفتن هزینه مشترک نگهداری ساختمان یا به اصطلاح «هزینه شارژ» بروز می کند.

- از جمله مسایلی که این روزها در شهرهای بزرگ و به خصوص شهرهای مهاجرپذیر مانند تهران در بین ساکنان آپارتمان ها زیاد به چشم می خورد، اختلافاتی است که درباره گرفتن هزینه مشترک نگهداری ساختمان یا به اصطلاح هزینه شارژ بروز می کند.

گرفتن این هزینه در ابتدا بسیار مشکل به نظر می رسد ولی راهکار میانبر و سریعی برای اخذ هزینه مشترک از کسی که نمی خواهد سهمش را بدهد در قانون مشخص شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک فراوان مشاهده می شود در برخی مجتمع های مسکونی، یک یا چند نفر از مالکان یا مستاجرانی که به هر دلیلی حاضر به پرداخت هزینه های مشترک ساختمان نیستند، برای مدیران مجتمع، دردسر درست می کنند و احیانا کارشان به اختلاف می کشد.

در این صورت، سئوال اصلی که شکل می گیرد این است که چطور با همسایه مجتمع آپارتمانی که پول شارژ و هزینه تعمیرات و سهم مصرف انرژی را نمی دهد رفتار قانونی کنیم؟ اولا باید در نظر داشت درباره این مسایل، قانون سفت و سختی به نام قانون تملک آپارتمان وجود دارد که حدود 60 سال پیش به تصویب رسیده و در سالهای اخی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند راهکار قانونی برای حل مشکل عدم پرداخت شارژ ماهانه در آپارتمان ها

چند راهکار قانونی برای حل مشکل عدم پرداخت شارژ ماهانه در آپارتمان ها