مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:452021-05-14اقتصادي

احتمال بحرانی شدن ذخایر خون تهران


مدیرکل انتقال خون استان تهران با اشاره به ناپایداری ذخایر خون و فرآورده های آن در استان تهران، گفت: ذخایر خونی ما ناپایدار است و هر لحظه ممکن است که به حالت وضعیت بحرانی وارد شود و در فرآورده های خونی دچار مشکل شویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، دکتر محمدرضا مهدی زاده در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت ذخایر خون و فرآورده های آن در تهران، گفت: ما هر سال بعد از تعطیلات نوروز تا اواخر اردیبهشت با موجی از مراجعه مردم جهت اهدای خون مواجه بودیم که همیشه باعث می شد که ذخایر خونی خوبی برایمان ایجاد شود، اما امسال بعد از تعطیلات با موج چهارم کرونا در کشور مواجه شدیم و اواخر فروردین هم ماه مبارک رمضان را داشتیم که این موضوع باعث شد با موج اهدای خونی که هر سال با آن مواجه بودیم، مواجه نشویم و منجر به این شد که ذخایر خونی ما مقداری کاهش یابد.

ناپایداری در ذخایر خون تهران وی افزود: البته در ماه مبارک رمضان مردم مراجعه خوبی به مراکز اهدای خون داشتند که از همه مردم تشکر می کنیم، اما مراجعه به میزانی که ذخایر خونی خوبی برایمان ایجاد کند، نبود و همه این عوامل باعث شده که اکنون ذخایر خونی ما تقریبا بی ثبات باشد.

البته در حال حاضر برای تامین فرآورده های خونی مشکلی نداریم، اما اگر این روند فعلی در مراجعه مردم ادامه یابد، قطعا در روزها و هفته های آتی با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بحرانی شدن ذخایر خون تهران

احتمال بحرانی شدن ذخایر خون تهران