مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:302021-05-14پزشكي

نقش توانبخشی ریوی در بهبود بیماران کرونایی/اهمیت حضور فیزیوتراپیست ها در ICU


یک فیزیوتراپیست، بر نقش توانبخشی ریوی و فیزیوتراپی تنفسی در بهبود بیماران کرونایی تاکید کرد و گفت: فیزیوتراپی تنفسی و قلبی عروقی، بیشترین اثر را در بهبود کامل بیماری کرونا دارد.

- مجید روانبخش در گفتگو با در جهان شایع شد تعداد بسیاری از مردم دنیا تحت تأثیر این بیماری قرار گرفته اند و بیش از سه میلیون نفر توسط این ویروس از بین رفته و میلیون ها نفر در سراسر جهان درگیر این بیماری و عواقب و تبعات آن هستند.

روانبخش ادامه داد: پس از این پاندمی خطرناک و کشنده توجه تمامی رشته های علوم پزشکی در سراسر دنیا معطوف به درمان این بیماری و کمک به جامعه بشری شده است تا بتوان از پس ویروس مهلک برآییم و حیات و ایمنی بشر را مجدداً و سریعاً برقرار کنیم.

رییس انجمن فیزیوتراپی خوزستان افزود: یکی از رشته هایی که در پاندمی درگیر بوده و به نوعی مستقیماً در درمان بیماری و کاهش عوارض این بیماری فعالیت می کنند فیزیوتراپیست ها در کل دنیا بودند، چرا که تقریباً همه بیماران کرونایی در هر سطحی از درگیری و حتی افراد سالم قبل از درگیری و ابتلاء و همینطور همه کسانی که به کووید 19 مبتلا شده و بهبود یافته اند، به توانبخشی تنفسی و فیزیوتراپی ریوی نیاز دارند.

وی با اشاره به اهمیت خدمات فیزیوتراپی برای بیماران کرونایی، ادامه داد: از همان روزهای اول شیوع بیماری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش توانبخشی ریوی در بهبود بیماران کرونایی/اهمیت حضور فیزیوتراپیست ها در ICU

نقش توانبخشی ریوی در بهبود بیماران کرونایی/اهمیت حضور فیزیوتراپیست ها در ICU