مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 03:102021-05-13بين الملل

هشدار خالد مشعل به تل آویو نسبت به عملیات زمینی در غزه: در دام خواهید افتاد


رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج فلسطین تصریح کرد، هر عملیات زمینی که رژیم صهیونیستی در غزه آغاز کند، همچون تله ای برای ارتش آن رژیم خواهد شد.

- هشدار خالد مشعل به تل آویو نسبت به عملیات زمینی در غزه: در دام خواهید افتاد رییس دفتر سیاسی جنبش حماس در خارج فلسطین تصریح کرد، هر عملیات زمینی که رژیم صهیونیستی در غزه آغاز کند، همچون تله ای برای ارتش آن رژیم خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خالد مشعل، رییس دفتر سیاسی حماس در خارج فلسطین در مصاحبه با شبکه روسیا الیوم اعلام کرد که ارتش اسراییل در گذشته عملیات های نظامی زمینی را تجربه کرد و شاهد بود که این عملیات ها چگونه به ضرر خودش تمام می شود.

وی در خصوص سلاح هایی که حماس از آنها استفاده می کند، عنوان داشت: ساخت سلاح ها در نوار غزه انجام می شود، حماس به هیچ موشکی از جانب خارج نوار غزه مجهز نمی شود.

مشعل پیرامون گسترش دامنه مقاومت نیز اعلام کرد که مردم فلسطین خواهان آزادی هستند و تا زمانی که به آن دست یابند، کنار نخواهند کشید.

خالد مشعل عنوان داشت که تصمیم مقاومت وابسته و در گرو مداخله هیچ یک از طرف های منطقه ای و بین المللی نیست.

خالد مشعل درمورد احتمال مداخله حزب الله در نبرد کنونی عنوان داشت: این تصمیم به هر طرفی که بخواهد به رویارویی کنونی ملحق شود، برمی گردد، ما برآورد امور را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار خالد مشعل به تل آویو نسبت به عملیات زمینی در غزه: در دام خواهید افتاد

هشدار خالد مشعل به تل آویو نسبت به عملیات زمینی در غزه: در دام خواهید افتاد