مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 02:352021-05-13بين الملل

هاآرتص: اسراییل از هراس آشوب داخلی، به دنبال پایان هرچه سریع تر درگیری با غزه است


روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که ارتش اسراییل منتظر دستوری برای پایان دادن به عملیات جنگی در نوار غزه به صورت هرچه سریع تر است، چراکه تل آویو هراس این را دارد که درگیری ها میان یهودیان و عرب ها در داخل اراضی اشغالی از کنترل خارج شود.

- روزنامه عبری زبان هاآرتص گزارش داد که ارتش اسراییل منتظر دستوری برای پایان دادن به عملیات جنگی در نوار غزه به صورت هرچه سریع تر است، چراکه تل آویو هراس این را دارد که درگیری ها میان یهودیان و عرب ها در داخل اراضی اشغالی از کنترل خارج شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت که ارتش اسراییل منتظر دستوراتی از جانب دولت است، اما قبل از پایان دادن به عملیات آماده تشدید حملات به غزه می شود.

این روزنامه نوشت، مسئولان ارشد نظامی اسراییل به این نتیجه دست یافته اند که خشونت در اللد، بات یام، عکا و دیگر شهرها تهدید امنیتی است که خطر آن از درگیری در غزه کمتر نیست.

با وجود اینکه اسراییل برخی پیشنهادها برای میانجی گری جهت دست یابی به آتش بس را تا به این لحظه رد کرده است، اما منابع می گویند که دولت اسراییل ممکن است در این مساله به دلیل خشونت در داخل اراضی اشغالی بازنگری کند.

ارزیابی مسئولان رژیم صهیونیستی این است که زیرساخت نظامی و سیاسی حماس ضربه محکمی را از آغاز رویارویی ها متحمل شده و توانمندی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاآرتص: اسراییل از هراس آشوب داخلی، به دنبال پایان هرچه سریع تر درگیری با غزه است

هاآرتص: اسراییل از هراس آشوب داخلی، به دنبال پایان هرچه سریع تر درگیری با غزه است