مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:402021-05-13سياسي

تأکید وزیر خارجه اسپانیا بر جایگاه مهم ایران در منطقه


وزیر امور خارجه اسپانیا در دیدار ظریف ضمن با اهمیت خواندن جایگاه ایران در منطقه، به تشریح دیدگاه کشورش در زمینه موضوعات مختلف از جمله برجام، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در چارچوب سفر به چند کشور اروپایی در مرحله نخست به اسپانیا سفر کرده است، روز (پنجشنبه) 23 اردیبهشت ماه با خانم آرانچا گونزالس لایا وزیر امور خارجه و امور اتحادیه اروپایی اسپانیا دیدار و در خصوص آخرین وضعیت روابط دو کشور در حوزه های مختلف سیاسی و اقتصادی به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با مرور روابط دو کشور در حوزه های مختلف، ظرفیت همکاری های اقتصادی فیمابین را فراتر از وضعیت موجود ارزیابی و ضرورت بررسی راه های گسترش همکاری ها در حوزه های مختلف اقتصادی از طریق برطرف ساختن پاره ای موانع موجود را مور تاکید قرار داد.

ظریف همچنین توسعه همکاری ها در حوزه فعالیت شرکت های کوچک و متوسط و همچنین صنعت گردشگری و زیرساخت های آن را برای فعال سازی روابط اقتصادی دو کشور مهم ارزیابی کرد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تشریح دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل منطقه به ویژه ضرورت تعامل درون منطقه ای کشور ها و همچین دیگر موضوعات مهم منطقه از جمله یمن، افغانستان و عراق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید وزیر خارجه اسپانیا بر جایگاه مهم ایران در منطقه

تأکید وزیر خارجه اسپانیا بر جایگاه مهم ایران در منطقه