مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 22:152021-05-13سياسي

نتایج بررسی مجدد صلاحیت ها در استان بوشهر


مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر گفت: پس از بررسی شکایت 129 داوطلب شاکی شورا های شهر رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت شهرستان های 10 گانه استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، خسرو دهقانی، دبیر ستاد انتخابات استان بوشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: بدین ترتیب صلاحیت 21 درصد داوطلبان معترض در هیات نظارت بر انتخابات شورا های اسلامی استان تایید و صلاحیت 79 درصد رد شد.

وی ادامه داد: با احتساب داوطلبان تایید صلاحیت شده در هیات های نظارت شهرستان های استان مجموع داوطلبان شورا های شهر تایید صلاحیت شده 40 شهر استان تا کنون به 925 نفر (89 درصد) و مجموع داوطلبان رد صلاحیت شده به 110 نفر (11 درصد) رسیده است.

به گفته این مسئول داوطلبان شاکی می توانند روز جمعه 24 اردیبهشت با مراجعه به فرمانداری های 10 گانه استان نتایج بررسی صلاحیت خود را دریافت کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: افراد رد صلاحیت شده در هیات نظارت بر انتخابات شورا های استان می توانند به مدت 4 روز از تاریخ 25 اردیبهشت تا 28 اردیبهشت اعتراض خود را با مراجعه به فرمانداری ها و هیات نظارت استان به هیات مرکزی نظارت ارائه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج بررسی مجدد صلاحیت ها در استان بوشهر

نتایج بررسی مجدد صلاحیت ها در استان بوشهر