مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 21:052021-05-13سياسي

«آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» تصویب شد


کلیات مصوبات «آیین نامه مشارکت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه در تربیت و توانمندسازی منابع انسانی آموزش و پرورش» و «آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» در نهصد و نود و دومین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تصویب رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره نهصد و نود و دومین جلسه این شورا که با حضور وزیر آموزش و پرورش و سایر اعضای آن در سالن جلسات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: در این جلسه وزیر آموزش و پرورش گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده در راستای بهبود روند آموزش و پرورش و همچنین برگزاری مطلوب امتحانات دانش آموزان بیان کرد.

امانی طهرانی اظهار داشت: در این جلسه اعضای شورای عالی آموزش و پرورش انزجار خود را از عملیات تروریستی و به شهادت رسیدن دانش آموزان بی گناه مدرسه سیدالشهدا کابل افغانستان اعلام و مراتب همدردی خود را با ملت و دولت افغانستان ابراز داشتند و قرار شد بیانیه ای در این خصوص صادر شود.

وی افزود: در ادامه جلسه وارد دستور کار بررسی آیین نامه مشارکت دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و حوزه های علمیه در تربیت و توانمندسازی منابع انسانی آموزش و پرورش شد که پس از بحث و بررسی اعضای شورای عالی این آیین نامه با اصلاحاتی مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» تصویب شد

«آیین نامه گواهینامه صلاحیت معلمی» تصویب شد