مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-13اجتماعي

علت تلف شدن پرندگان در ساحل شهرستان گناوه در حال بررسی است


رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه گفت:پس از پایش نوار ساحلی شهرستان توسط کارشناسان این اداره ،اجساد پرندگان مرده برای بررسی علت مرگ به اداره دامپزشکی شهرستان تحویل داده شد.

- کامبیز عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از دریافت گزارش مردمی مبنی بر تلف شدن تعدادی از پرندگان در ساحل شهرستان گناوه این موضوع بلافاصله در دستور کار کارشناسان این اداره قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه افزود: جهت بررسی این موضوع کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گناوه به محل اعلام شده اعزام و به بررسی و پایش منطقه پرداختند.

وی گفت: در پایش صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره از ساحل شهرستان گناوه تعدادی بسیار معدودی پرنده تلف شده به صورت پراکنده با فاصله زیاد و با حدود هر 800 تا هزار متر 6 تا 8 پرنده تلف شده مشاهده شد که زمان زیادی از تلف شدن آنها گذشته و بافت های اولیه را از دست داده بودند.

وی بیان کرد: پس از پایش نوار ساحلی اجساد پرنده ای مرده یافت شده توسط کارشناسان این اداره برای بررسی علت تلف شدن به اداره دامپزشکی شهرستان گناوه تحویل داده شد.

عبدالهی تصریح کرد: احتمال اینکه این پرندگان در اثر بقایای سموم کشاورزی تلف شده باشند وجود دارد ولی علت نهایی تلف شدن این پرندگان پس از بررسی توسط کارشناسان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت تلف شدن پرندگان در ساحل شهرستان گناوه در حال بررسی است

علت تلف شدن پرندگان در ساحل شهرستان گناوه در حال بررسی است