مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:202021-05-13فرهنگي

انتقادهایی از روح «احضار»، زنان «یاور» و بیماری «بچه مهندس»


از نگاه یکی از منتقدان تلویزیون، سریال «احضار» نتوانسته است آنطور که باید و شاید، گونه ماورا را ارائه دهد، بلکه یک سریال عاشقانه است.

او سریال «یاور» را هم اساسا در گونه فیلم فارسی خالص قرار می دهد و همچنین معتقد است که تیم نویسندگی «بچه مهندس 4»، - انتقادهایی از روح احضار ، زنان یاور و بیماری بچه مهندس از نگاه یکی از منتقدان تلویزیون، سریال احضار نتوانسته است آنطور که باید و شاید، گونه ماورا را ارائه دهد، بلکه یک سریال عاشقانه است.

او سریال یاور را هم اساسا در گونه فیلم فارسی خالص قرار می دهد و همچنین معتقد است که تیم نویسندگی بچه مهندس 4 ، در پیش برد داستان ناکام مانده است.

محمدتقی فهیم مناسبت ماه رمضان را برای سازندگان سریال ها، نوعی جشنواره می داند و می گوید که در ابتدا پیش بینی می کرده است که رقابت امسال، میان برادران افخمی با ساخت دو سریال احضار و رعد و برق باشد، اما رعد و برق بهروز افخمی از این رقابت حذف شده است.

این منتقد در گفت وگویی با ایسنا به بررسی سریال های رمضان 1400 پرداخته و نقاط منفی و مثبت این آثار مناسبتی را برشمرده است.

احضار ماروایی نیست، عاشقانه است فهیم درباره احضار با بیان اینکه این سریال در مضمون، کار جدیدی نیست و نسبت به دیگر کارهای افخمی نقطه مثبتی تلقی نمی شود، به ایسنا گفت: احضار کار محافظه کاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادهایی از روح «احضار»، زنان «یاور» و بیماری «بچه مهندس»

انتقادهایی از روح «احضار»، زنان «یاور» و بیماری «بچه مهندس»