مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:152021-05-13اقتصادي

کشف 3 میلیون و 880 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف 3 میلیون و 880 هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان خبر داد.

- یوسف اسماعیل زاده امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان از  نگهداری کالای دخانی در یک انبار مطلع و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان افزود: ماموران با هماهنگی قضایی در بازرسی از این انبار 3 میلیون و 880 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند که برابر نظر کارشناسان، ارزش تقریبی آن 10 میلیارد ریال برآورد شده و در این رابطه پرونده تشکیل و اقدامات قانونی در حال انجام است.

وی همچنین از کشف یک تن و 800 کیلوگرم روغن خوراکی مایع به ارزش 360 میلیون ریال خبر داد و افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در حین کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه وانت نیسان مظنون و برای بررسی آن را متوقف کردند.

اسماعیل زاده افزود: با انجام بازرسی از این خودرو یک تن و 800 کیلوگرم روغن خوراکی مایع قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این خصوص پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شد.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با اشاره به این که ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان 360 میلیون ریال برآورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 3 میلیون و 880 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان

کشف 3 میلیون و 880 هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان