مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-13اقتصادي

«بقّال نت» بستری برای توسعه خرید و فروش غیرحضوری در قم


رییس اتاق اصناف مرکز استان قم از نقش مؤثر شرکت «بقال نت» در توسعه کسب و کارهای الکترونیکی و خرید و فروش های غیرحضوری در قم خبر داد.

- حسن احمدلو امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز بهداشت استان مبنی بر رعایت اندک محدودیت های کرونایی در برخی اصناف و از جمله صنف آرایشگاهی اظهار کرد: استاندار قم در این زمینه دستور پیگیری لازم را داده است، بویژه آن که رعایت 25 درصدی محدودیت های کرونایی در صنف آرایشگاه های قم باید با نظارت بیشتر افزایش پیدا کند.

وی ادامه داد: تمرکز بر رعایت پروتکل های بهداشتی در اصناف قم و اقناع سازی در مورد آن همچنان ادامه دارد و از این رو استمرار بازدیدهای نظارتی از سوی اتاق اصناف مرکز استان در دستور کار است.

رییس اتاق اصناف مرکز استان قم سپس اضافه کرد: در بازه زمانی پانزدهم تا بیستم اردیبهشت ماه سال جاری، 331 بازرسی از سوی اتاق اصناف انجام شده که این بازرسی ها، معرفی 52 مورد متخلف به تعزیرات را به دنبال داشته است.

احمدلو درباره اولویت گسترش کسب و کارهای اینترنتی و خرید و فروش های غیرحضوری نیز خاطرنشان کرد: مدیریت استان بارها نسبت به این موضوع توجه داده و حتی عنوان کرده که این توسعه و گسترش در دوران پساکرونا نیز باید ادامه یابد، از این رو این اولویت در دستور کار اتاق اصناف مرکز استان ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«بقّال نت» بستری برای توسعه خرید و فروش غیرحضوری در قم

«بقّال نت» بستری برای توسعه خرید و فروش غیرحضوری در قم