مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-13فرهنگي

به اندازه مهران مدیری تماشاگر نداریم ولی...


هرچند نمایش های ضبط شده در شبکه نمایش خانگی به اندازه سریال های آقای مدیری تماشاگر نخواهند داشت ولی به هر حال گروهی از مردم به تماشای این آثار خواهند نشست.

- محمد رحمانیان می گوید: هرچند نمایش های ضبط شده در شبکه نمایش خانگی به اندازه سریال های آقای مدیری تماشاگر نخواهند داشت ولی به هر حال گروهی از مردم به تماشای این آثار خواهند نشست.

این نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر در چهلمین سال فعالیت خود مشغول نگارش نمایشنامه ای تازه درباره کروناست ولی فعلاً هیچ علاقه ای به اجرای آن ندارد.

او در گفت وگو با ایسنا توضیحات کوتاهی درباره این نمایشنامه می دهد و نقدهای خود را هم به آن چه برنامگی مدیران هنری عنوان می کند مطرح می کند.

نمایشنامه­ تازه او به گفته خودش نامی طولانی دارد؛ در سالِ بیستمِ کرونا ما هنوز امیدوار بودیم.

رحمانیان که مشغول نگارش آخرین بخش های این نمایشنامه است، درباره وجه پیشگویانه­ این اثر می گوید: وقتی از نگاه آیندگان، زمان حالِ خود را می بینیم، زاویه دیدمان بهتر، واقع بینانه تر و بی عقده تر می ­شود.

مثل شخصیت های نمایشنامه های چخوف که کنجکاو هستند بدانند مردمان 100 سال یا 200 سال بعد درباره آنان چگونه فکر می کنند، من هم دوست داشتم به این فکر کنم که مردمان 20 سال بعد درباره ما و زندگی ما در عصر کرونا چگونه داوری می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه مهران مدیری تماشاگر نداریم ولی...

به اندازه مهران مدیری تماشاگر نداریم ولی...