مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 17:452021-05-13اقتصادي

چرا وام کرونا خیلی خریدار نداشت؟


بر اساس یک نظرسنجی از بررسی موانع دریافت وام، علل عدم پیگیری دریافت وام یا انصراف متقاضیان از آن در سه دسته موانع بانکی، موانع نرم افزاری در سایت کارا و مبلغ وام دسته بندی شده است.

مطابق نتایج این نظرسنجی 41 مورد از دلایل در بخش موانع بانکی، 25 مورد در بخش موانع نرم افزاری و ساختاری و 6 مورد نیز در بخش مبلغ وام بوده است.

در بخش موانع بانکی، شرایط سخت تضامین بانکی، چند مرحله ای بودن پرداخت وام، داشتن چک برگشتی ضامن و شرایط سخت بازپرداخت، از مهمترین دلایل مطرح شده بوده است.

در بخش موانع نرم افزاری و ساختاری نیز عده ای از متقاضیان بر این باورند که امکان پیگیری وام به دلیل نداشتن ابزارهای لازم برایشان فراهم نبوده یا از نحوه پیگیری پرداخت وام اطلاع نداشته اند.

بخش اعظمی از متقاضیان نیز عدم دریافت پیامک، فرصت کوتاه تحویل مدارک و یا مواردی همچون رد شدن مدارک و اختلال در سامانه کارا را عنوان کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اگر چه دولت تلاش کرده با تزریق به موقع تسهیلات حمایتی و تمدید چندین باره مهلت ثبت نام، اصناف و کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا را یاری دهد و آنها را به چرخه کار و تولید بازگرداند اما به طور کلی دلایل متعددی در عدم پیگیری متقاضیان برای دریافت تسهیلات حمایتی کرونا موثر بوده که از مهمترین آن می توان به ناکافی بودن مبلغ و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا وام کرونا خیلی خریدار نداشت؟

چرا وام کرونا خیلی خریدار نداشت؟