مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-13اقتصادي

140 میلیارد تومان از طلب شرکت گاز خراسان شمالی وصول شد


مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی گفت: 140 میلیارد و 100 میلیون تومان از طلب شرکت گاز استان بابت گاز بهای مشترکین با مصرف عمده استان وصول و به خزانه واریز شد.

- اظهار کرد: با پیگیری و حسابرسی های دیوان محاسبات خراسان شمالی، 140 میلیارد و 100 میلیون تومان از طلب شرکت گاز استان بابت گاز بهای مشترکین با مصرف عمده استان وصول و به حساب سازمان هدفمندی یارانه ها نزد خزانه داری کل واریز شد.

مدیرکل دیوان محاسبات خراسان شمالی ادامه داد: بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها و همچنین آیین نامه اجرایی ذیربط، درآمد حاصل از فروش داخلی گاز طبیعی، از جمله منابع درآمدی سازمان هدفمندی یارانه ها بوده و باید پس از وصول گاز بها از طریق قبوض مشترکین به حساب سازمان هدفمندی نزد خزانه واریز شود.

وی بیان داشت: عدم وصول منابع پیش بینی شده در قانون بودجه سنواتی برای سازمان هدفمندی یارانه ها، تحقق اهداف و برنامه ها را به ویژه در استان های کم برخوردار با چالش جدی مواجه کرده و این امر عدم تحقق عدالت اجتماعی و نارضایتی عمومی را به دنبال خواهد داشت.

زهرابی در انتها اهداف هدفمندی را بازشمرد و گفت: پرداخت یارانه های نقدی و غیر نقدی به خانوارهای مشمول، خرید تضمینی گندم و یارانه نان، کاهش فقر مطلق، بهینه سازی مصرف انرژی و حمایت از تولید و اشتغال بخش کشاورزی و صنعت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

140 میلیارد تومان از طلب شرکت گاز خراسان شمالی وصول شد

140 میلیارد تومان از طلب شرکت گاز خراسان شمالی وصول شد