مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 16:152021-05-13سياسي

تایید صلاحیت 42 داوطلب دیگر شورا ها در ایلام


رییس ستاد انتخابات استان ایلام گفت: از 73 داوطلب رد صلاحیت شده در هیات های اجرایی و نظارت 42 دواطلب شورا های اسلامی شهر در ایلام تایید صلاحیت شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، الیاس فتاحی از تایید صلاحیت 42 داوطلب دیگر شورا های اسلامی شهر در ایلام خبر داد و گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان ثبت نام شده برای انتخابات شورا های اسلامی شهر، 73 داوطلب از سوی هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان ها رد صلاحیت شدند که پس از شکایت این تعداد داوطلب به هیات نظارت بر انتخابات استان، امروز 42 نفر دیگر تایید صلاحیت شدند و مجموع داوطلبان تایید صلاحیت شده برای انتخابات شورا های اسلامی شهر در استان ایلام به 579 نفر افزایش یافت.

وی افزود: از کل مجموع 656 نفری که برای حضور در شورا های شهر ثبت نام کردند، تعداد 46 نفر انصراف، تعداد 9 نفر ثبت نام ناموفق و تعداد 31 نفر موفق به کسب صلاحیت نشدند که بر اساس برنامه زمانبندی امروز نتایج بررسی ها به فرمانداری ها ارسال و متعاقب آن فرمانداران نتایج را به اطلاع داوطلبان خواهند رساند.

رییس ستاد انتخابات استان ایلام همچنین با اشاره به انتخابات شورا های اسلامی روستا تصریح کرد: 2 و هزار و 223 داوطلب برای انتخابات شورا های اسلامی روستا ثبت نام کرده اند و کار بررسی صلاحیت آن ها در هیات های اجرایی بخش ها به اتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایید صلاحیت 42 داوطلب دیگر شورا ها در ایلام

تایید صلاحیت 42 داوطلب دیگر شورا ها در ایلام