مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 15:552021-05-13اقتصادي

طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر با جدیت ادامه دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: در راستای تامین برق پایدار مشترکان برق، طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در این استان با جدیت ادامه دارد و در صورت مشاهده با عاملان آن برخورد قانونی صورت می‏ گیرد.

- غلامرضا حشمتی در دیدار با مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری بوشهر اظهار داشت: طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر از سال گذشته در استان آغاز شده و به فراخور اهمیت طرح همچنان با جدیت در استان ادامه می‎یابد.

وی بیان کرد: در راستای ساماندهی انشعاب‎های غیرمجاز برق در استان طرح شناسایی انشعاب‏های غیرمجاز نیز شناسایی شده چراکه این انشعاب‏ها به دلیل خارج بودن از شبکه رسمی توزیع تامین برق پایدار را با اختلال مواجه می ‏کند.

حشمتی ادامه داد: در کنار این دو طرح و همچنین تقویت صورت گرفته در صنعت برق استان مدیریت مصرف نیز همواره باید به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار هم استانی‏ ها قرار گیرد چراکه عبور موفق از پیک بار بویژه در فصل تابستان تنها با مصرف بهینه محقق می‏ شود.

وی گفت: مدیریت مصرف به معنی محرومیت از دستگاه‏های برقی موردنیاز نبوده بلکه به معنی استفاده همراه با مدیریت این دستگاههااست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر با جدیت ادامه دارد

طرح شناسایی ماینرهای غیرمجاز در استان بوشهر با جدیت ادامه دارد