مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 15:402021-05-13پزشكي

محققان: اجداد انسان میمون ها نیستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از آی ای، حقیقت این است که نمی دانیم ما هومو ساپینزها یا همان انسان های خردمند امروزی دقیقا از کجا آمده ایم.

چارلز داروین در مطالعات خود در سال 1871 در کتاب هبوط انسان یا تبار انسان و انتخاب طبیعی در ارتباط با جنسیت حدس زد که انسان از آفریقا منشأ گرفته است و ما از اجدادی متولد شده و فرگشت یافته ایم که با گونه های زنده کنونی موجود متفاوت بوده اند.

تبار انسان و انتخاب طبیعی در ارتباط با جنسیت نام کتابی در نظریه تکاملی اثر طبیعی دان انگلیسی چارلز داروین است که اولین بار در سال 1871 میلادی منتشر شد.

این دومین کتاب تکاملی او پس از خاستگاه گونه ها در سال 1859 بود.

اکنون یک مطالعه جدید منتشر شده در مجله Science در تاریخ 7 مه 2021 که توسط یک گروه بین المللی از دانشمندان دیرینه انسان شناس یا دیرین مردم شناس از دانشگاه بارسلونا اسپانیا، موسسه فناوری نیویورک، موزه تاریخ طبیعی آمریکا و برخی دیگر از دانشگاه ها و موسسات فناوری و تحقیقاتی با طیف گسترده ای از تخصص ها از نظریه داروین حمایت کرده است و نتیجه گرفته است که به احتمال زیاد آخرین نیایی که ما با میمون ها به اشتراک داشته ایم، دارای صفات متمایز خاص خود بوده است که متفاوت از انسان های مدرن و همچنین میمون های مدرن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محققان: اجداد انسان میمون ها نیستند

محققان: اجداد انسان میمون ها نیستند