مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:502021-05-13اجتماعي

چند توصیه امتحانی به دانش آموزان و اولیاء


به دنبال تصمیم ستادملی مقابله با کرونا امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم در سال تحصیلی جاری به صورت حضوری برگزار می شود.

امتحانات دبیرستانی ها طبق زمانبندی وزارت آموزش و پرورش پس از عیدسعید فطر و از 27 اردیبهشت ماه آغاز و تا 24 خرداد به پایان می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دستورالعمل مراقبت و کنترل بیماری کرونا ویروس در حوزه ها و کانون های برگزاری امتحانات از سوی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شده و بر اساس آن برگزاری ایمن امتحان های حضوری که شامل امتحانات نهایی، المپیادهای علمی، امتحان ورودی مدارس استعداد درخشان و هرگونه امتحانی که نیاز به تجمع دانش آموزان، معلمان و کارکنان در مدت کوتاهی در مدارس یا محل های پیش بینی شده دارد، مورد تاکید قرار گرفته است.

در این دستورالعمل تصریح شده است که برگزاری امتحان در حوزه های امتحانی و مراکز امتحان منوط به داشتن امکانات فنی و اجرایی کامل و شامل برنامه مدون گندزدایی کلیه سطوح دارای امکان تماس زیاد مانند تجهیزات، دستگیره درب ها، میز و صندلی، شیرآلات، نرده پله ها، پریز و کلیدهای برق و کلیه وسایلی است که به طور عمومی و مشترک استفاده می شود.

همچنین تأمین صابون مایع و محلول های مناسب ضدعفونی کننده دست، به مقدار کافی و متناسب بر اساس دستورالعمل های ابلاغی، تأمین دپوی حداقل برای مصرف دو هفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه امتحانی به دانش آموزان و اولیاء

چند توصیه امتحانی به دانش آموزان و اولیاء