موضوعات داغ: - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - افزايش حقوق - افزايش حقوق بازنشستگان - حقوق بازنشستگان - عضو هيات مديره پرسپوليس - هيات مديره پرسپوليس - تركيب استقلال - هفته بيست و چهارم ليگ برتر - ليگ برتر فوتبال - هواشناسي گلستان - دكتر سيد محمد پورحسيني - تقابل - خداحافظي قاسم حدادي فر - فرنگي كاران ايران - رييس اتحاديه كفاشان تبريز - مهدي فيضي صفت - السامرايي - حيدرآباد - زنان و دفاع مقدس - كاهش ترافيك - يگان حفاظت از ميراث فرهنگي - عبدالعزيز بن تركي الفيصل

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-13ورزشي

دست گیتی پسند از جام قهرمانی کوتاه ماند/ شاگردان شمسایی به نایب قهرمانی بسنده کردند


در قالب هفته دهم از دور نهایی لیگ برتر فوتسال تیم گیتی پسند اصفهان مقابل مقاومت البرز به پیروزی رسید تا با توجه به پیروزی مس سونگون از رسیدن به مقام قهرمانی باز بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، در قالب هفته دهم لیگ برتر فوتسال امروز تیم گیتی پسند اصفهان در ورزشگاه پیروزی از ساعت 16 میزبان تیم مقاومت البرز بود که این بازی در پایان با نتیجه 3 بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید.

شاگردان شمسایی که فقط در صورت پیروزی در این بازی و به دست آوردن 3 امتیاز می توانستند قهرمان این فصل باشند با وجود تعداد مصدومان زیاد با تمام قوا وارد زمین شدند ولی در دقایق ابتدایی نیمه اول بازی متعادل از سمت هر دو تیم متعادل پیش رفت.

در ادامه نیز باز هم شاهد حملاتی از سوی هر دو تیم روی دروازه ها بودیم که با اشتباه از سوی بازیکنان و دفاع مدافعان حملات برای هیچ کدام ثمری نداشت و در پایان دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را تیم گیتی پسند با حملات بیشتر و بهتر آغاز کرد ولی در یک ضد حمله در دقیقه 4 این تیم مقاومت بود که موفق شد توسط آرش دهدار دروازه میزبان را باز کند و گل اول خود را به ثمر برساند.

در ادامه گیتی پسند تمام تلاش خود را برای جبران نتیجه انجام داد و طولی نکشید که در دقیقه 7 سنگ سفیدی دروازه مقاومت را باز کرد و بازی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست گیتی پسند از جام قهرمانی کوتاه ماند/ شاگردان شمسایی به نایب قهرمانی بسنده کردند

دست گیتی پسند از جام قهرمانی کوتاه ماند/ شاگردان شمسایی به نایب قهرمانی بسنده کردند