مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 13:152021-05-13سياسي

استاد ریاضی دانشگاه اصفهان جایزه مریم میرزاخانی را کسب کرد


جایزه مریم میرزاخانی از سوی کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران به دکتر ملیحه یوسف زاده- استاد آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان اهدا شد.

- ایسنا/اصفهان جایزه مریم میرزاخانی از سوی کمیته بانوان انجمن ریاضی ایران به دکتر ملیحه یوسف زاده- استاد آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان اهدا شد.

روز 22 اردیبهشت ماه مصادف با تولد زنده یاد پروفسور مریم میرزاخانی، توسط انجمن ریاضی ایران، روز زن در ریاضیات نامگذاری و جایزه ای به نام جایزه مریم میرزاخانی از سوی این انجمن اختصاص داده شده است.

این جایزه به منظور تشویق و ایجاد انگیزه در بانوان ریاضیدان کشور و به افتخار اقدامات پژوهشی زنده یاد مریم میرزاخانی، نخستین بانوی برنده جایزه فیلدز در جهان به بانوان ریاضیدان که کارهای پژوهشی ارزشمند داشته باشند اهدا می شود.

به همین مناسبت، دکتر ملیحه یوسف زاده - استاد دانشکده آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان برای نخستین بار موفق به کسب جایزه مریم میرزاخانی در مراسم سومین گرامیداشت روز زنان در ریاضیات شد.

ملیحه یوسف زاده - استاد دانشکده آمار و ریاضی دانشگاه اصفهان و برنده جایزه مریم میرزاخانی در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: بر اساس اعلام سایت انجمن ریاضی، این جایزه به افرادی که دارای شرایطی همچون داشتن مدرک دکتری در علوم ریاضی، دو مقاله علمی شاخص د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاد ریاضی دانشگاه اصفهان جایزه مریم میرزاخانی را کسب کرد

استاد ریاضی دانشگاه اصفهان جایزه مریم میرزاخانی را کسب کرد