مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:452021-05-13سياسي

دعوت اساتید و روحانیت هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری


جمعی از اساتید و روحانیون دانشگاه ها و حوزه های علمیه هرمزگان در نامه ای به آیت الله رییسی از وی برای نامزدی و حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری سال 1400، اساتید و روحانیت استان هرمزگان از آیت الله رییسی برای نامزدی و حضور در انتخابات دعوت کردند.

متن این نامه بدین شرح است: حضرت آیت الله سید ابراهیم رییسی پیش از هر چیز وظیفه خود می دانیم که از اقدامات و زحمات شما در مدت ریاست قوه قضاییه تقدیر و تشکر نماییم که بواقع نور امیدی را بر دل های همه آحاد جامعه به خصوص نیروهای انقلابی تاباند.

با توجه به شرایط کنونی کشور و عملکرد کارگزاران نظام در دهه های اخیر معتقدیم چالش امروز کشور ارتجاع نسبت به آرمان ها و ارزش های اساسی انقلاب اسلامی، خصوصاً بی عدالتی و عدم توجه به معیشت مردم منجر به دوری از آرمان های امام و شهدا گردیده است.

  عدالتی که به تعبیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در صدر اهداف اولیه همه بعثت های الهی است و در جمهوری اسلامی نیز دارای همین شأن و جایگاه است درحالی که امروز با آرمان های امام و انقلاب فاصله گرفته ایم؛ از این رو استقرار دولتی انقلابی و انتخاب رییس جمهوری با روحیه خدمت گزاری و فسادستیزی که کارنامه رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت اساتید و روحانیت هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری

دعوت اساتید و روحانیت هرمزگان از آیت الله رییسی برای کاندیداتوری