مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 12:152021-05-13سياسي

مهرعلیزاده: حذف اقلام بسیاری از سفره های مردم اقتصادی به نظر می رسند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن مهرعلیزاده از کاندیدا های ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تنگدستی بیکاری و برخی شکاف های اجتماعی ویژه ای که در طول چند سال گذشته ایجاد شده است و فاصله طبقاتی بسیار آشکار و غیر قابل تحمل و غیر قابل باور شرایطی .

- سیاسی اصلاح طلب در نشست خبری پس از ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری گفت: حذف اقلام بسیاری از سفره های مردم گرچه اقتصادی به نظر می رسند، اما ریشه در ضعف های مدیریتی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن مهرعلیزاده از کاندیدا های ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفت: تنگدستی بیکاری و برخی شکاف های اجتماعی ویژه ای که در طول چند سال گذشته ایجاد شده است و فاصله طبقاتی بسیار آشکار و غیر قابل تحمل و غیر قابل باور شرایطی را به وجود آورده که دولتی که در امسال تشکیل خواهد شد دولتی باشد با اولویت های اقتصادی.

او افزود: از سوی دیگر اختلاف نظر ها بنیز کشمکش های داخلی در عرصه داخلی ایجاد شده موجب و رساندن به منافع ملی کشور و نیز از بین بردن آرامش فکری و آسایش مردم شده است دولتی را می طلبد که با روحیه عملگرایانه و دارای تعامل بتواند همه مردم و فعالیت گروه های مختلف اجتماعی و فکری مختلف را در کنار هم قرار بدهد تا در نهایت بتوانیم راه حل های معطوف به رفع مشکلات اقتصادی تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهرعلیزاده: حذف اقلام بسیاری از سفره های مردم اقتصادی به نظر می رسند

مهرعلیزاده: حذف اقلام بسیاری از سفره های مردم اقتصادی به نظر می رسند