مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 11:552021-05-13سياسي

آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل


مسؤول سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: هم زمان با عید سعید فطر و هفته بسیج سازندگی، عملیات اجرایی 40 پروژه محرومیت زدایی با مشارکت بسیج سازندگی و گروه های جهادی بسیج آغاز شد.

- علی پیرجاهد عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با تبریک عید سعید فطر و هفته مبارک بسیج سازندگی، اظهار کرد: هم زمان با عید سعید فطر و هفته مبارک بسیج سازندگی، عملیات اجرایی 40 پروژه محرومیت زدایی با مشارکت بسیج سازندگی،گروه های جهادی بسیج و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آغاز شد.

وی افزود: این 40 پروژه در سه محور؛ احداث استخرهای آب کشاورزی، انتقال آب کشاورزی و احداث پل روستایی است که توسط بسیج سازندگی و با مشارکت گروه های جهادی بسیج اجراء می شود.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل تصریح کرد: هفته بسیج سازندگی فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات جهادگران و کارکنان خدوم بسیج سازندگی است که میدان داران عرصه محرومیت زدایی، خدمات رسانی و اقتصاد مقاومتی هستند.

وی با اشاره به مجاهدت های بی وقفه گروه های جهادی و بسیج سازندگی در عرصه مبارزه با کرونا، بیان کرد: برگزاری باشکوه رزمایش بزرگ کمک مومنانه و مشارکت حداکثری گروه های جهادی بسیج در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره شیوع و گسترش ویروس کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل

آغاز عملیات اجرایی 40 پروژه محرومیت زدایی در اردبیل