مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-13دانش

پایان نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درمسابقه پایان نامه برتر 1399 برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی، پایان نامه رضا حسین زاده اصل، - پایان نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز به عنوان یکی از پایان نامه های برتر در 1399 انتخاب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درمسابقه پایان نامه برتر 1399 برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی، پایان نامه رضا حسین زاده اصل، دانش آموخته دانشگاه تبریز به عنوان یکی از پایان نامه های برتر این مسابقه انتخاب شد.

این پایان نامه تحت عنوان بررسی عددی اثر پوشش و فاصله مرز های جانبی در نشت از کانال های آبیاری با راهنمایی اساتید فرزین سلماسی و هادی ارونقی از دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز رتبه سوم بخش پایان نامه های مقطع کارشنارسی ارشد این مسابقه را بدست آورده است.

یادآور می شود: انجمن هیدرولیک ایران به منظور ارج نهادن به فعالیت های تحقیقاتی و تقدیر از تلاشگران عرصه تولید علم و نوآوری، انتخاب و معرفی رساله و پایان نامه های برتر را هر سال در دستور کار خود دارد.

این مسابقه نیز برای پاسداشت یاد و خاطره پروفسور حسین صدقی با شرکت دانش آموختگان سال های 1397 و 1398 که پایان نامه یا رساله هایشان مرتبط با علم هیدرولیک از قبیل: مکانیک سیالات، هیدروانفورماتیک، هیدرولیک دریا، سازه های آبی (هیدر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد

پایان نامه دانش آموخته دانشگاه تبریز برتر انتخاب شد