مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:202021-05-13سياسي

پویش #من_دولت_تعیین_می کنم راه اندازی شود


امام جمعه اسکو با تاکید بر راه اندازی پویش #من_دولت_تعیین_می کنم در صفحات مجازی، گفت: این تعبیر یکی از زیباترین بیانات امام راحل (ره) بود زیرا به درستی ما دولت تعیین می کنیم و در نظام جمهوری اسلامی تعیین دولت به دست مردم آن کشور سپرده شده است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی امام جمعه اسکو با تاکید بر راه اندازی پویش #من_دولت_تعیین_می کنم در صفحات مجازی، گفت: این تعبیر یکی از زیباترین بیانات امام راحل (ره) بود زیرا به درستی ما دولت تعیین می کنیم و در نظام جمهوری اسلامی تعیین دولت به دست مردم آن کشور سپرده شده است.

حجت الاسلام و المسلمین سعید مراد پور در خطبه نماز عید فطر این شهرستان، در خصوص انتخابات پیش رو با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق رای، از تمامی آحاد مردم جهت حضور پرشور در انتخابات آتی دعوت کرد تا حماسه ای دیگر را به جهانیان نشان دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: ماه رمضان، ماه پر فضیلت ماه مهمانی خدا و ماهی است که فرصت های تقرب الهی در انواع مختلف و به شکل های متفاوت را به روی بشریت باز کرده است.

وی ادامه داد: ماه رمضان بهانه ای از خداوند جهت بازگرداندن بشر به سمت فطرت یعنی خود واقعی و خداوند است، لذا فرصت بسیار مناسبی برای نزدیکی انسان به پروردگار خود بود که انشاالله توانسته باشیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش #من_دولت_تعیین_می کنم راه اندازی شود

پویش #من_دولت_تعیین_می کنم راه اندازی شود