مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 09:052021-05-13ورزشي

مربی پالایش نفت آبادان: برای کسب سه امتیاز به مشهد آمدیم


سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان با بیان اینکه ما از داوری ضربه خوردیم، گفت: بازی این هفته مانند بازی های دیگر ما تفاوتی ندارد و مهم است و آمدن ما به مشهد برای کسب امتیاز است و با تمرکز بالایی طبق برنامه امیدوارم با کسب سه امتیاز مشهد را ترک کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، نرگس علوانی در نشست خبری دیدار تیم های فوتسال پالایش نفت آبادان و هیأت فوتبال خراسان رضوی، با تبریک عید سعید فطر، اظهار کرد: بازی این هفته مانند بازی های دیگر ما تفاوتی ندارد و مهم است و آمدن ما به مشهد برای کسب امتیاز است و با تمرکز بالایی طبق برنامه امیدوارم با کسب سه امتیاز مشهد را ترک کنیم.

سرمربی تیم فوتسال پالایش نفت آبادان عنوان کرد: تیم هیأت فوتسال خراسان هم کادر خوب و هم بازیکنان خوبی دارد و شناختی در مورد این تیم داریم اما بازی های مرحله گروهی با پلی آف تفاوت دارد و شناخت ما در مرحله گروهی نسبی است، توانستیم این تیم را در مرحله گروهی شکست دهیم ولی فردا بی شک بازی متفاوتی از تیم پالایش نفت خواهید دید.

وی با بیان اینکه بازیکنان تیم حریف را آنالیز کرده و برای مهار آن ها به بازیکنان نکاتی گوشزد کردیم، ادامه داد: شکر خدا محروم و مصدوم نداریم و آماده بازی فردا هستیم و همه بچه ها تست کرونا داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مربی پالایش نفت آبادان: برای کسب سه امتیاز به مشهد آمدیم

مربی پالایش نفت آبادان: برای کسب سه امتیاز به مشهد آمدیم