مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:252021-05-13اقتصادي

جذب 30 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی در فرودگاه پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام گفت: سی هزار میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی طی چهار سال گذشته در این منطقه جذب شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نادر ثناگو مطلق، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، پیش از ظهر امروز در آیین بهره برداری از چهار واحد تولیدی و صنعتی با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین در همین مدت حدود سه هزار فرصت شغلی در منطقه جذب و بیش از 100 هکتار توسعه ناحیه های صنعتی را داشته ایم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته بیش از 2 برابر عملکرد منطقه ویژه اقتصادی پیام در مقایسه با 20 سال قبل آن بوده اظهار داشت: همچنین در بخش فرودگاهی  با صدور مجوز افزوده شدن فعالیت مسافری به فرودگاه توسط هیات دولت در سال 98  مطالبه بیست ساله جمعیت سه میلیون نفری استان به تحقق پیوست و  هم اکنون بخش فرودگاهی در هر سه زمینه مسافری،باری و آموزش فعالیت مناسبی وجود دارد.

ثناگو مطلق افزود: هم اکنون فرودگاه پیام با توجه به زیرساختهای ایجاد شده به عنوان آلترناتیو  پدافند غیرعامل و مدیریت بحران فرودگاههای دیگر از جمله فرودگاه امام(ره) و مهرآباد می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 30 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی در فرودگاه پیام

جذب 30 میلیارد ریال اعتبار بخش خصوصی در فرودگاه پیام