مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:102021-05-13سياسي

شرکت درانتخابات مصداق یاری دین خدا است


همدان_امام جمعه شهرستان تویسرکان گفت: قطعا شرکت در انتخابات ریاست جمهوری مصداق یاری دین خدا و نصرت الهی را به دنبال دارد.

- ، حجت الاسلام مرتضی موحدی اظهار کرد: خدا و علما و مجاهدان ما را به انتخابات دعوت می نمایند ولی داعش و صهیونیست و شیاطین ما را به تحریم انتخابات می نمایند و مردم ایران بارها در آزمایش های مختلف ثابت کرده اند که دست از حمایت دین خدا و ولی خدای نمی دارند.

موحدی افزود: الحمدلله در حالی که ایالات متحده آمریکا رو به فروپاشی است و در مقابل ایالات متحده جبهه مقاومت در حال شکل گیری است و متحد و منسجم و پرتوان در مقابل جبهه یزیدی است.

وی تاکید کرد: زمانی نیروی به برکت حمایت نیروهای مخلص انقلابی در دوره اول ریاست جمهوری خدمت رسانی خوبی برای کشور و مملکت داشت، اما مشاهده کردیم در دوره دوم به خاطر لجبازی، غرور و خودشیفتگی، نیروهای انقلابی را از دور خودش طرد کرد و در دور دوم کشورداری کشور را با مشکلاتی مواجه شد.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: دو سال پایانی دولت دهم را فراموش نمی کنیم که کشور با چه مشکلی مواجه شد و ثمره آن خرابکاری این شد که مردم در انتخابات بعدی از نیروهای های حزب الهی دلسرد شدند و پس از آن مشاهده کردیم که در این هشت سال چه فرصت ها طلایی از دست رفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت درانتخابات مصداق یاری دین خدا است

شرکت درانتخابات مصداق یاری دین خدا است