مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 08:052021-05-13سياسي

مطهری: با انتخابات می توانیم به 80 درصد خواسته های خود برسیم


نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ممکن است با انتخابات به همه مشکلات خود نرسیم اما می توان به 70 تا 80 درصد خواسته های خود برسیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی مطهری نماینده سابق مجلس پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخابات کشور پس از ثبت نام اظهار داشت: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هستیم و به نظر من میزان مشارکت مردم در این انتخابات پیام بسیار مهمی برای دنیا دارد.

  وی افزود: انتخابات و میزان مشارکت، پیام رسایی برای کشورهای همسایه و همچنین چین و روسیه دارد و احیای برجام و بهبود وضع معیشت موثر خواهد بود.

  مطهری افزود: ممکن است به همه مشکلات خود نرسیم اما با انتخابات می توان به 70 تا 80 درصد خواسته های خود برسیم بنابراین مشارکت فعالی از سوی مردم خواهیم داشت و مردم هر وقت احساس کنند انقلاب نیازمند کمک به حضور آنها است وارد می شوند.

  وی ادامه داد: بنده به صورت مستقل وارد رقابت های انتخاباتی شدم و ساز و کار نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان توجهی به ما نداشتند و باید 10 حزب اصلاح طلب کاندیدا را معرفی می کردند بنابراین بنده هم خودم هیچ اقدامی نکردم.

اینکه در آینده و در آستانه انتخابات چگونه شود بستگی به کاندیدا دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطهری: با انتخابات می توانیم به 80 درصد خواسته های خود برسیم

مطهری: با انتخابات می توانیم به 80 درصد خواسته های خود برسیم