مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-13سياسي

وزیر علوم: عید فطر جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت الهی است


وزیر علوم در پیامی ضمن تبریک فرارسیدن عیدسعید فطر گفت: عید سعید فطر تجلی خداخواهی، جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دانشگاهی خبرگزاری فارس، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پیامی به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، ضمن تبریک این عید بزرگ به همه مسلمانان جهان، ملت مؤمن ایران و به ویژه جامعه دانشگاهی کشور، گفت: عید سعید فطر تجلی خداخواهی، جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است.

در پیام غلامی آمده است: اکنون که یک ماه از پالایش جان و درخشش نور ایمان در دل های آسمانی گذشت، آمدن عید بندگی و شادی وصف ناپذیر از این همه رحمت الهی، خوش یمن ترین نویدی است که روزه داران درگاه احدیت را مسرور می سازد.

شیفتگان حق، یک ماه همه ذکر و فکر و کردارشان بر مبنای تأمل بر اعمال گذشته و نقشه ای الهی برای آینده متجلی می شود و چه زیباست آن لحظه که دم روحانی و نفس پاک عفو و بخشندگی در جان ها و دل ها تبلور یابد و شادمانی بالاتر از این برای یک انسان متقی نیست.

خانواده بزرگ و گرانقدر آموزش عالی، اساتید، دانشجویان، کارکنان و پژوهشگران، در کنار این همه تلاش خستگی ناپذیر برای رشد و بالندگی ایران عزیز، آیین بندگی را عینیت بخشیدند و در دومین رمضان متوالی که با روز های سخت مقابله با بیماری هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر علوم: عید فطر جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت الهی است

وزیر علوم: عید فطر جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت الهی است